reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Szaboova

Eva Szaboova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som veselá, občas smutná, komplikovaná a príliš mladá na to aby som nebola zmätená zo "sveta dospelých" a príliš stará na status "dieťa" :-) Zoznam autorových rubrík:  úvahy a zamysleniaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Boj...

Eva Szaboova

Boj...

  • 24. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 413x
  • 2
Ach tá škola...

Eva Szaboova

Ach tá škola...

Pred mesiacom sa pre mňa začal známy kolotoč týkajúci sa štúdia. Je to pre mňa už 7. semester na vysokej škole, ale tento je špeciálny. Po bakalárskom štúdiu som dobrovoľne nasilu zmenila fakultu vysokej školy...

  • 11. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 15
Môj adrenalínový šport...

Eva Szaboova

Môj adrenalínový šport...

Myslím, že dosť bolo vážnych článkov, v ktorých stále niečo riešim a nič nevyriešim... Rozhodla som sa, že dnes vám „porozprávam" o mojej záľube. V podstate ani neviem ako som k nej prišla, čo ma donútilo a motivovalo v nej zotrvať...

  • 31. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 902x
  • 2
A už by aj stačilo...

Eva Szaboova

A už by aj stačilo...

Posledné týždne u mňa patrili do kategórie „keď sa niečo s*rie, tak poriadne a všetko naraz". Priznám sa, že moji najbližší spozorovali, že so mnou nie je všetko s kostolným poriadkom a vzhľadom na udalosti posledných dní, sa nie je ani čomu čudovať. Dosť som potrápila seba a čo ma mrzí ešte viac, potrápila som aj tých, ktorých mám nadovšetko rada.

  • 30. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 237x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu